Як налаштувати таргетовану рекламу
Процедура впровадження інструментів ТР проводиться в кілька етапів:
- Аналіз цільової аудиторії бренду. Щоб реклама приносила якісні та очікувані результати, варто скласти портрет ЦА, що включає облік географічного розташування, вікової категорії та інтереси потенційних клієнтів.
- Розрахунок бюджету, необхідного для реалізації поставлених завдань. Кінцева вартість роботи фахівців студії формується в залежності від умов проекту та фінансових можливостей замовника.
- Унікальне оголошення для соцмереж. Щоб звернути на себе увагу, необхідно відповідально підійти до створення контенту, який спонукає виконати дію. Це суттєво позначається на просуванні товару або послуги в соціальних мережах. Оголошення можуть бути декількох видів:
- Картинка (з текстом або без), відео
- “Карусель” з кількох банерів та відео
- Рекламний пост у Facebook, Instagram
З огляду на перераховані вище критерії, після уточнення деталей із замовником, наша команда приступає до безпосереднього виконання завдань. Протягом всього часу співпраці ми безперервно взаємодіємо з клієнтом, виключаючи ймовірність виникнення спірних ситуацій. Крім того, пропонуємо ряд безперечних переваг роботи з Hann Boutique:
- Об’єктивні розцінки на весь перелік послуг агентства
- Оперативне виконання проектів будь-якої складності
- Робота майстрів з багаторічним досвідом
- Впровадження сучасних інструментів просування
- Результативність ТР відразу після запуску реклами
Замовити послугу або уточнити необхідну інформацію можна, зв’язавшись з менеджерами студії в телефонному режимі. Якщо ви перебуваєте у Львові, радо зустрінемось з вами особисто, щоб обговорити деталі співпраці віч-на-віч.