Таргетована реклама в соціальних мережах

Щодня в соціальних мережах цільова аудиторія вашого бренду проводить як мінімум кілька годин.

Стрімка зацікавленість користувачів соціальними мережами гарантує власникам бізнесу підвищення впізнаваності бренду за допомогою таргетованої реклами (ТР). Це один з найбільш ефективних інструментів просування інтернет-ресурсу в мережі на рівні з контекстною рекламою. Якщо вашою метою є збільшення доходу компанії, варто впроваджувати саме ці сучасні методи розширення клієнтської бази.

Грамотна настройка рекламної компанії – запорука якісного та швидкого результату. Таргетована реклама в соціальних мережах Фейсбук, Інстаграм у Львові, Києві та інших регіонах України дозволить збільшити продажі товарів і послуг та мотивуватиме клієнтів повернутися до вас ще раз.

Мы с радостью сделаем бесплатную оценку вашего проекта

Оценить проект

Види таргетированной реклами в соціальних мережах

Щоб отримати високу конверсію і ефективність рекламної кампанії, варто дотримуватися заздалегідь розробленого плану дій. Грамотно продумана стратеги я дозволить добитися великих успіхів.

Існує кілька видів рекламних кампаній, що відрізняються між собою кінцевою метою, серед яких:

  • Підвищення залученості (реакції на публікацію, позначки подобатися сторінці бренду)
  • Впізнаваність бренду
  • Лідогенерація
  • Трафік на сайт
  • Збільшення продажів, встановити програму або відвідування точок продажів

Основні етапи

Параметри таргетингу

З огляду на особливості цільової аудиторії, вдасться продумано й ефективно налаштувати рекламну кампанію. У процесі створення рекламного оголошення важливо враховувати всі деталі потреб і класифікації потенційних клієнтів. Це дозволить у рази збільшити зацікавленість аудиторії, привернути нових клієнтів та підвищити впізнаваність бренду. Для досягнення поставлених цілей впровадження таргетованої реклами в соціальних мережах відбувається за такими параметрами:

‘01Географія розташування

‘02Інтереси споживачів

‘03Вікова категорія

‘03Графік відображення

Ціни на таргетовану рекламу варіюються в залежності від наступних факторів:

Вебстудія Hann Boutique займається просуванням і розкруткою сайтів в соцмережах протягом тривалого часу, тож нам вдалось зібрати команду висококваліфікованих таргетологів, що впроваджують ефективні інструменти та досягають поставлених цілей в стислі терміни.

Якщо вас цікавить таргетована реклама в інтернеті, замовити послугу можна, зв’язавшись з нашими менеджерами в телефонному режимі. Уже за 24 години ви здивуєтеся кількості нових звернень від охочих співпрацювати з вами!

‘01Перелік і кількість соцмереж, в яких планується запуск. Чим більше ресурсів залучено, тим вища ціна послуги.

‘02Специфіка ЦА бренду (товару / послуги)

‘03Обмеження щодо термінів очікування перших результатів роботи

‘04Складність продукту

Замовте розробку таргетированной реклами вже зараз!

‘01Виділений фахівець

‘02Розробка оголошень в короткий термін

‘03Налаштування реклами під бізнес-завдання

‘04Навчання і консалтинг

Як налаштувати таргетовану рекламу

Процедура впровадження інструментів ТР проводиться в кілька етапів:

  1. Аналіз цільової аудиторії бренду. Щоб реклама приносила якісні та очікувані результати, варто скласти портрет ЦА, що включає облік географічного розташування, вікової категорії та інтереси потенційних клієнтів.
  2. Розрахунок бюджету, необхідного для реалізації поставлених завдань. Кінцева вартість роботи фахівців студії формується в залежності від умов проекту та фінансових можливостей замовника.
  3. Унікальне оголошення для соцмереж. Щоб звернути на себе увагу, необхідно відповідально підійти до створення контенту, який спонукає виконати дію. Це суттєво позначається на просуванні товару або послуги в соціальних мережах. Оголошення можуть бути декількох видів:
    • Картинка (з текстом або без), відео
    • “Карусель” з кількох банерів та відео
    • Рекламний пост у Facebook, Instagram

З огляду на перераховані вище критерії, після уточнення деталей із замовником, наша команда приступає до безпосереднього виконання завдань. Протягом всього часу співпраці ми безперервно взаємодіємо з клієнтом, виключаючи ймовірність виникнення спірних ситуацій. Крім того, пропонуємо ряд безперечних переваг роботи з Hann Boutique:

  • Об’єктивні розцінки на весь перелік послуг агентства
  • Оперативне виконання проектів будь-якої складності
  • Робота майстрів з багаторічним досвідом
  • Впровадження сучасних інструментів просування
  • Результативність ТР відразу після запуску реклами

Замовити послугу або уточнити необхідну інформацію можна, зв’язавшись з менеджерами студії в телефонному режимі. Якщо ви перебуваєте у Львові, радо зустрінемось з вами особисто, щоб обговорити деталі співпраці віч-на-віч.

Переваги таргетованої реклами в соціальних медіа від Hann:

‘01Досвід команди в галузі ефективного просування бізнесу понад 10 років

‘02Для реалізації індивідуального проекту виділена окрема команда

‘03Регулярне підвищення кваліфікації для поліпшення проекту

‘04Комплексна розкрутка веб-ресурсу

‘05Технічний та юзабіліті аудит, веб-аналітика

Часті питання FAQ:


1) У чому перевага таргетування реклами над контекстною?

У таргета є ряд важливих переваг над контекстною рекламою – основний це: точні налаштування аудиторії та можливість роботи з ще не сформованим попитом.


2) Ви створюєте свій рекламний аккаунт чи можете працювати в нашому?

За бажанням клієнта, якщо у вас є налаштований рекламний аккаунт, то ми можемо працювати через нього.


3) Хто користується зараз соціальними мережами? Ви впевнені, що там є наша аудиторія?

Хто користується зараз соціальними мережами? Ви впевнені, що там є наша аудиторія?


4) У нас є готові іміджеві банери, чому ви будете розробляти нові?

Не завжди гарний банер допоможе досягти бажаних маркетингових цілей, найчастіше прості креативи працює куди ефективніше. Тому до кожної рекламної кампанії ми підходимо індивідуально.


Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту