На перший погляд, створення інтернет-магазину не вимагає від свого власника будь-яких надважких зусиль.
Не потрібно щомісяця сплачувати орендну плату, витрати на персонал також значно нижче, ніж в офлайні. Здавалося б – заплатив вартість створення інтернет магазину, і чекай, поки все запрацює, і почнуть капати гроші на рахунок. Але, насправді, інтернет-магазин – це продукт спільної праці розробника і замовника.
‘01
Планування
Створення інтернет-магазинів починається зі знайомства з клієнтом і його бізнесом, а також виявленням справжніх бізнес-цілей, що стоять перед проектом. Для цього менеджер проводить ряд зустрічей з замовником, на яких з’ясовуються деталі і найдрібніші подробиці, що дозволяють створити ефективний інтернет-магазин. Після бріфованія клієнта можна відповідати на таке питання, як
‘02
Рішення
Після підписання договору на розробку технічного завдання, менеджер спільно з технічним директором складають документ, яким керуватиметься команда, яка реалізує створення інтернет магазинів (дизайнер, верстальник, програміст, тестувальник і менеджер проекту). На цьому ж етапі визначається движок (CMS), на якому буде працювати сайт. CMS, з якими ми працюємо: Magento, MODX, WordPress, Opencart, Shop Script, Prestashop, ATG Oracle, Бітрікс, Drupal, IBM Websphere, Hybris, Shopify
Коли технічне завдання затверджене клієнтом, складається і підписується обома сторонами договір на розробку сайту, і ми приступаємо до подальшої роботи.
‘03
Впровадження
Створення інтернет-магазину складається з декількох етапів, і в цілому займає від 45 днів
Все починається з розробки архітектури сторінок майбутнього сайту, у відповідності з усіма канонами юзабіліті. Потім починається розробка дизайну інтернет магазину, самий творчий етап процесу.
Дизайнер продумує креативну ідею, експериментує з формами подачі інформації, а клієнт вибирає те, що підходить саме йому.
А вже коли інтернет-магазин наповнений і пройшов перевірку на якість, ми розміщуємо його на домені клієнта, налаштовуємо хостинг і навчаємо вас працювати з сайтом. Після затвердження дизайн-макетів починається верстка, потім програмування.
Здавалося б, це заключний етап, і розробка інтернет магазину закінчена. Але насправді, тут все тільки починається, адже тепер потрібно привести до вас клієнтів.
‘04
Розвиток
Створення інтернет магазинів, на які потім не приходять клієнти, безглуздо. Кожен веб-проект апріорі повинен продавати. Іншого не дано. Ні продажів – немає прибутку, а отже, ефективність дорівнює нулю. Тому, після запуску інтернет-магазину в мережу, потрібно почати роботу по його просуванню і подальшому розвитку. Так само як і пошукова оптимізація, і контекстна реклама, email-маркетинг, і просування в соціальних мережах – для кожного бізнесу своє індивідуальне рішення.
Коли ви замовляєте у нас створення інтернет-магазину під ключ, ми надаємо консультації щодо подальшого просування проекту, а також можливість звернутися до штатних інтернет-маркетологам, з метою максимізації вашого прибутку і досягнення того, щоб сайт виконував бізнес-цілі, покладені на нього.